חוזה השכרת תופים + מנוי לשיעורים אונליין לארבעה חודשים

  1. מוסכם בחוזה זה כי הלקוח רכש מוצר השכרת תופים + מנוי. התופים מחברת Aroma TDX-15S​  ומנוי לשיעורי תופים אונליין באתרנו.
  2. במעמד התשלום באתרנו יחוייב הלקוח/שוכר בסכום של 399 שח עבור כל חודש ובמשך חמישה חודשים, בסכום כולל של 1995 ש”ח לכל התקופה.
  3. השוכר/לקוח מתחייב לשמור על התופים והציוד הנלווה ולעשות בהם שימוש באופן כזה שהתופים יוחזרו באריזתם המקורית בתום תקופת השכירות במצב זהה לאיך שהתקבלו , פרט לבלאי סביר.
  4. הלקוח/שוכר מתחייב לשלם עבור כל תקופת השכירות גם אם החליט להחזיר את התופים ולבטל את המנוי לפני תום  התקופה. בשום מקרה לא יינתן זיכוי או החזר כספי.
  5. מערכת התופים נשלחת אל הלקוח בקרטון סגור. התקנת והרכבת המערכת תעשה באופן עצמאי על ידי הלקוח. יש אפשרות לקבל עזרה טלפונית.
  6. באחריות הלקוח להחזיר את המערכת והציוד ששכר בתום מועד תקופת השכירות ל ‘שי פסטרנק בית הספר לתופים’ ברחוב אבא אחימאיר 25 תל אביב.  נא לתאם הגעה מראש בטלפון: 0503556598
  7. במידה ומערכת  התופים והציוד לא יוחזרו בתום חמישה חודשים מתחילת השכירות, יחוייב הלקוח בסכום 1190 ש”ח עבור המערכת ומחיר מלא עבור שאר המוצרים ששכר, באופן חד פעמי בכרטיס אשראי איתו ביצע את רכישת המנוי באתר.
  8. במידה ופג תוקפו של כרטיס האשראי מתבקש הלקוח להעביר לנו את התוקף החדש של כרטיס האשראי או מספר כרטיס אשראי חדש.
  9. ניתן להמשיך את השכירות והמנוי לחמישה חודשים נוספת בעלות של 279 לחודש, סה”כ 1395 ש”ח לחמישה חודשים נוספים.

אחריות ומעבדת שירות

  1. נותן השירות : מעבדת שירות היבואן – “דראמר- המרכז למוסיקה בע”מ” ברחוב סטרומה 9, פתח תקווה.
  2. במקרה של תקלה במערכת התופים יש לשלוח מייל ל info@shaip.co.il עם פרטי הלקוח, חשבונית הקניה, ולציין מהי התקלה. הפרטים יועברו אל מעבדת שירות האונליין של דראמר והם יצרו קשר טלפוני לתיקון התקלה דרך הטלפון.
  3. במידה ולא ניתן לתקן את המוצר באמצעות השירות הטלפוני ניתן להביא את החלק התקול אל: דראמר ברחוב סטרומה 9, פתח תקווה, או אל שי פסטרנק בית הספר לתופים ברחוב אבא אחימאיר 25 תל אביב. ולבוא לאסוף את החלק לאחר התיקון.
  4. במידה והלקוח אינו מעוניין להביא את החלק אלינו, הוא יכול להשתמש בשירות המשלוחים שלנו בעלות של 50 ש”ח לאיסוף החלק ממנו, ובעלות 50 ש”ח בהחזרת החלק המתוקן אליו.

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598