שיעורי תופים לילדים - שי פסטרנק בית הספר לתופים

בבית הספר מעבירים שיעורי תופים לילדים, בנים או בנות, החל מגיל 6 עד 14. אין צורך בניסיון מוקדם ואין צורך בקניית תופים בהתחלה. אלא רק ברצון ללמוד לתופף, ליהנות ולהתחבר לעולם המופלא של מוזיקה וקצב. אנו מזמינים את ההורים והילד לפגישת היכרות קצרה (עשר דקות) שבמהלכה המורה מסביר את אופן הלימוד, איך מתאמנים, מהלך השיעור ושיטת הלימוד. בכך לראות שיש חיבור אל התופים ושאכן הילד מתאים ללמוד. הפגישה ללא עלות ויש לתאם מראש – 0503556598.

במידה והכל מסתדר ניתן להתחיל ללמוד תופים מיד, אך לעיתים המורה ממליץ לחכות עוד קצת שהילד יגדל, על מנת שיהיה בגיל המתאים יותר להתחיל ללמוד תופים. יש חשיבות למימדיו הפיזיים של הילד וגם ליכולת הריכוז שלו.

בבית הספר שיעורי תופים לילדים בגילאים 6-8 מתקיימים שיעורים פרטיים של חצי שעה לפי מערכת השעות השבועית. שיעור שבועי באותו יום ובאותה שעה עם אותו המורה. ניתן לקיים שיעור של 45 דקות במידה ומתאפשר.

על מנת לקיים שיעורי תופים לילדים קטנים הדבר החשוב ביותר הוא הרצון של הילד. כיוון שהשיעור הוא פרטי, למורה יש אפשרות לעבוד בצורה מעמיקה עם התלמיד ולהתקדם לפי יכולתו והבנתו. בגיליים צעירים אנו שמים דגש על חיבור למורה ולתופים, אהבה לקצב, לימוד קליל של תווים, למידה של שירים ונגינה עם מוזיקה. חשוב שלתלמיד תהיה חוויה נעימה, מעצימה ומהנה על מנת שיגלה עיניין וחשק להמשיך להתקדם בלימוד התופים. אין ספק שבכל גיל ההנאה היא המפתח להצלחה.

צוות המורים של בית הספר עם ניסיון רב בלימוד תופים לילדים. בעלי גישה חינוכית, סבלנית וחיובית. הצוות עושה הפעלות תופים לילדים ומתמחה בלימוד תופים לילדים.

התקשרו עכשיו לקביעת פגישת היכרות  0503556598 או צרו קשר באתר.

לתופף את עצמי

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598