שיעורי תופים בוידאו למקצוענים 1 בנושאים חשובים מאוד למתופפים. בשיעורי תופים הבאים נתיחס לשני דברים. דינמיקה ונגינה על ההי הט ביד שמאל למתופפים מקצוענים. מומלץ לראות את שיעורי התופים עד הסוף.

שי פסטרנק בית הספר לתופים – מתמחים בשיעורי תופים בתל אביב. צוות המורים המנוסה מעביר שיעורי תופים פרטיים בכל הרמות מגיל 6 ומעלה. אנחנו עושים הכל בחיוך, כייף ואהבה גדולה.

לקביעת פגישת הכרות התקשרו: 0503556598 או צרו קשר באתר.

דינמיקה בנגינה


שיעור תופים בוידאו זה עוסק בדינמיקה. אחד הנושאים החשובים מאוד במוזיקה, כלומר לנגן חזק/חלש או להדגיש/להחליש. הדינמיקה בתופים יוצרת גרוב ויוצר ‘פיל’ והם דברים שיוצרים את התחושה האמיתית של הקצב ושיר. מומלץ לעבור על התרגילים בשיעור תופים זה לאט ורק אחר כך להגביר את הקצב. מומולץ להתאמן עם מטרונום, והכי חשוב לקחת את הרעיונות המובאים כאן ולהמציא לבד תרגילים נוספים.

ניגנה עם יד שמאל על ההי הט

שיעור תופים בוידאו זה עוסק בנגינה עם יד שמאל על ההי הט(מתופפים שמאליים לנגן עם יד ימין). אחד הנושאים החשובים לאימון. נגינה עם יד שמאל בתופים יוצרת גרוב ויוצר ‘פיל’ והם דברים שיוצרים את התחושה שונה של הקצב ושיר. מומלץ לעבור על התרגילים בשיעור תופים זה לאט ורק אחר כך להגביר את הקצב. מומולץ להתאמן עם מטרונום, והכי חשוב לקחת את הרעיונות המובאים כאן ולהמציא לבד תרגילים נוספים.

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598