שי פסטרנק בית הספר לתופים – שיעורי תופים למבוגרים

בבית הספר מעבירים שיעורי תופים למבוגרים, נשים או גברים, עד גיל 99. אין צורך בניסיון או רקע, ואין צורך לקנות תופים בהתחלה. אלא רק רצון ללמוד לתופף והכי חשוב להינות ולהגשים חלום.

אין צורך בניסיון מוקדם ואין צורך בקניית תופים בהתחלה. אלא רק ברצון ללמוד לתופף, ליהנות ולהתחבר לעולם המופלא של מוזיקה וקצב. אנו מזמינים את התלמיד לפגישת היכרות קצרה (עשר דקות) שבמהלכה המורה מסביר את אופן הלימוד, איך מתאמנים, מהלך השיעור ושיטת הלימוד. בכך לראות שיש חיבור אל התופים ושאכן התלמיד מתאים ללמוד. הפגישה ללא עלות ויש לתאם מראש – 0503556598.

לנוחות התלמידים המובגרים יש אפשרות לקיים שיעורים בשעות הבוקר, בשעות הערב המאוחרות וגם ביום שישי. המטרה למצוא את הזמן המתאים לתלמיד כך שיבוא לשיעורים בכיף ובזמן שנוח לו.

שי פסטרנק בית הספר לתופים – שיעורי תופים למבוגרים במתכונת שיעור שבועי על בסיס קבוע, באותו יום ובאותה שעה עם אותו המורה. ניתן לקיים שיעורים על בסיס מקום פנוי ובתיאום מראש.

על מנת ללמוד תופים בגיל מבוגר הדבר החשוב ביותר הוא הרצון של התלמיד. כיוון שהשיעור הוא פרטי אז למורה יש אפשרות לעבוד בצורה מעמיקה עם התלמיד ולהתקדם לפי יכולתו והבנתו. בגיליים המבוגרים חשוב לנו שהתלמיד יהנה, יבוא לשיעורים בלי לחץ, ירגיש חלק ממסגרת לא מחייבת ולא מלחיצה. אנו שמים דגש על חיבור לתופים, אהבה לקצב, לימוד קליל של תווים, למידה של שירים ונגינה עם מוזיקה. חשוב שלתלמיד תיהיה חוויה נעימה, מעצימה ומהנה על מנת שיגלה עיניין וחשק להמשיך להתקדם בלימוד התופים. אין ספק שבכל גיל ההנאה היא המפתח להצלחה.

צוות המורים של בית הספר עם ניסיון רב בלימוד תופים מבוגרים. בעלי גישה סבלנית, קלילה וחיובית.

התקשרו עכשיו לקביעת פגישת היכרות  0503556598 או צרו קשר באתר.

תלמידים ממליצים

קרן סבן
קרן סבן
קרא עוד
אומרים שאחד הסימפטומים של משבר גיל 40 הוא הדחף להגשים חלומות אז - איזה כייף להגשים חלום בבית הספר לתופים של שי פסטרנק 🥁 שי וכל המורים בבית הספר לתופים מדהימים ועושים את המקסימום כדי ללמד את הדרך ויותר מזה, כדי להנות ממנה. מתופפת את דרכי למשבר גיל 50😉
עמי עמנואלי
עמי עמנואלי
קרא עוד
לומד בבית הספר כבר המון שנים. סטודיו משוקע, שיטת לימוד כיפית ומתאימה למבוגרים עסוקים. צוות של מורים מדהים!!
הקודם
הבא

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598