שיעורי תופים בוידאו למתקדמים בנושאים חשובים מאוד למתופפים. בשיעורי התופים הבאים נלמד לנגן מקצבים עם פאראדידל למתופפים מתקדמים. מומלץ לראות את שיעורי התופים עד הסוף.

שי פסטרנק בית הספר לתופים – מתמחים בשיעורי תופים בתל אביב. צוות המורים המנוסה מעביר שיעורי תופים פרטיים בכל הרמות מגיל 6 ומעלה. אנחנו עושים הכל בחיוך, כייף ואהבה גדולה.

לקביעת פגישת הכרות התקשרו: 050-3556598 או צרו קשר באתר.

מקצב עם פאראדידל 1

שיעור תופים בוידאו זה עוסק בנגינת פאראדידל עם הידיים תוך כדי נגינת מקצב. יד ימין מנגת על ההי הט ויד שמאל על הסנר תוך כדי נגינת פאראדיל. תחושת הקצב היא בחלקי 16 לכן חשוב לספור ולהרגיש את החלוקה של הרבע לארבע. הידיים מנגנות כל הזמן פאראדידל והבייס דראם מנגן כל פעם מכה אחת. בכל תרגיל נזיז את הבייסדראם שש עשרית אחת קדימה, ובכך יתקבלו לנו ארבעה מקצבים שונים. מאוד חשוב לתרגל קודם רק את הידיים ורק אחר כך להוסיף את הבייסדראם. חובה להתחיל לאט מאוד ורק אחרי שמרגישים שליטה להגביר מהירות. יש להתאמן עם מטרונום.

מקצב עם פאראדידל 2

שיעור תופים בוידאו זה עוסק בנגינת פאראדידל עם הידיים תוך כדי נגינת מקצב. יד ימין מנגת על ההי הט ויד שמאל על הסנר תוך כדי נגינת פאראדיל. תחושת הקצב היא בחלקי 16 לכן חשוב לספור ולהרגיש את החלוקה של הרבע לארבע. הידיים מנגנות כל הזמן פאראדידל והבייס דראם מנגן כל פעם שתי מכות. בכל תרגיל נזיז את שתי מכות הבייסדראם שש עשרית אחת קדימה, ובכך יתקבלו לנו ארבעה מקצבים שונים. מאוד חשוב לתרגל קודם רק את הידיים ורק אחר כך להוסיף את הבייסדראם. חובה להתחיל לאט מאוד ורק אחרי שמרגישים שליטה להגביר מהירות. יש להתאמן עם מטרונום.

מקצב עם פאראדידל 3

שיעור תופים בוידאו זה עוסק בנגינת פאראדידל עם הידיים תוך כדי נגינת מקצב. יד ימין מנגת על ההי הט ויד שמאל על הסנר תוך כדי נגינת פאראדיל. תחושת הקצב היא בחלקי 16 לכן חשוב לספור ולהרגיש את החלוקה של הרבע לארבע. הידיים מנגנות כל הזמן פאראדידל והבייס דראם מנגן כל פעם שלוש מכות. בכל תרגיל נזיז את שלוש מכות הבייסדראם שש עשרית אחת קדימה, ובכך יתקבלו לנו ארבעה מקצבים שונים. מאוד חשוב לתרגל קודם רק את הידיים ורק אחר כך להוסיף את הבייסדראם. חובה להתחיל לאט מאוד ורק אחרי שמרגישים שליטה להגביר מהירות. יש להתאמן עם מטרונום.

מקצב עם פאראדידל 4

שיעור תופים בוידאו זה עוסק בנגינת פאראדידל עם הידיים תוך כדי נגינת מקצב. יד ימין מנגת על ההי הט ויד שמאל על הסנר תוך כדי נגינת פאראדיל. תחושת הקצב היא בחלקי 16 לכן חשוב לספור ולהרגיש את החלוקה של הרבע לארבע. הידיים מנגנות כל הזמן פאראדידל והבייס דראם מנגן שתי שמיניות. בכל רבע הבייסדראם מנגן שתי מכות. מאוד חשוב לתרגל קודם רק את הידיים ורק אחר כך להוסיף את הבייסדראם. חובה להתחיל לאט מאוד ורק אחרי שמרגישים שליטה להגביר מהירות. יש להתאמן עם מטרונום.

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598