קורסים למתופפים מתקדמים

חבילה של 4 קורסים המותאמים למתופפים מתקדמים. קורס בשליטה בבייסדראם במקצבים, קורס בנגינת "גוסט נוסטס" על הסנר, קורס בלימוד משקלים מורכבים וקורס פיתוח יסוד הפאראדידל.

נגן וידאו

חבילת קורסים למתופפים מתקדמים רק ב 599 ש"ח!

מוזמנים לצפות בשיעור הראשון של הקורס!

נגן וידאו

רוצים להיות מתופפים טובים יותר?

למקומות.. היכון.. צא!!

הקורס הראשון למתופפים מתקדמים  מתאים לכל מי שרוצה לחזק את השליטה עם הבייסדראם תוך כדי נגינת מקצבים. עיקר העבודה והתרגול יהיה עם הרגל בזמן שהידיים מנגנות תפקיד של מקצב בסיסי. בקורס זה נלמד לנגן עם הבייסדראם בכל אחד מחלקי ה 16 הקיימים בתיבה.  הקורס השני למתופפים מתקדמים עוסק באחד הנושאים החשובים ביותר שמתופף צריך להכיר. נגינת “גוסט נוסט”- Ghost notes על הסנר.  נלמד את הטכניקה הנכונה לנגינת מכות מוחלשות על הסנר תוך כדי נגינת מקצבים. בשיעורים נלמד לנגן מכות “גוסט נוסט” על הסנר במקצבים בשמיניות ובחלקי 16 עם הסנר והבייסדראם. נלמד להכניס את ה”גוסט נוסט” בכל מיני מקומות בתיבה. בקורס נוסף נלמד לנגן מקצבים ומעברים בסגנון רוק במשקל של 7/8 ו 5/8,  בשיעורים נתרגל את תחושת המשקל האי זוגית, ונתאמן יחד עם הפלייבקים שהכנתי במיוחד לקורס. בקורס מתקדם נוסף נלמד לפתח את יסוד הפאראדידל על המערכת ונקח אותו לכיוונים מגניבים!

קורסים אלה מחזקים מאוד את היכולת והשליטה בתופים. אימון ותרגול נכון יחד עם השיעורים והפלייבקים בקורסים מפתח מאוד את יכולת הנגינה ויגרום לכם להשתפר!

שיטת לימוד מסודרת ומאורגנת. לימוד יעיל, הכל מאורגן במקום אחד!

4 קורסים מלאים | 21 שיעורי ווידאו. פלייבקים לאימונים ודפי תווים להורדה!

משהו לא ברור בנושא השיעור? שולחים שאלה או תגובה ישירות מעמוד השיעור, ואני עונה!

קורס למתופפים מתקדמים רק ב 599 ש"ח!

איך זה עובד?​

מה מקבלים?

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598