כמה זמן להשקיע באימון בתופים

לכל תלמיד המתחיל ללמוד תופים רצוי שתהיה ההבנה בחשיבות של התרגול והאימון באופן קבוע.

על מנת לפתח מיומנת ויכולת נגינה יש להתאמן ברצף ולאורך זמן. אצלנו בספלאש בית הספר לתופים, יש מגוון גדול של תלמידי תופים החל מגיל 6 ועד 77, לכל תלמיד יש את החלום שלו ואת המטרה שלו בלימוד תופים. יש ילדים שפשוט מגיעים לחוג תופים, יש נערים ונערות שמשקיעים המון ורוצים להיות מתופפים מקצועיים, יש תלמידים מבוגרים שבאים לכיף אחרי העבודה אך ללא ספק החוט המקשר בין כולם היא האהבה הגדולה לקצב ומוזיקה. כדי להתקדם משיעור לשיעור יש להתאמן.

כמורה לתופים שמלמד המון שנים ושלימד אלפי תלמידים ועשרות אלפי שיעורי תופים בכל הרמות והגילאים אני יכול להגיד שבסופו של דבר כל אחד לוקח את השיעורים לכיוון והמטרה שלו אך כול תלמיד חייב להתאמן ולהשקיע.

כמה זמן אני צריך להתאמן בתופים? כמה להשקיע?

זאת השאלה הגדולה ששואלים אותי תמיד, אז אני עונה לתלמידים שאני מצפה שיתאמנו קצת יותר ממה שהם מצפים מעצמם. אם יש לך רבע שעה פעמיים בשבוע, אז אני מצפה לעשרים דקות שלוש פעמים בשבוע. יש חשיבות עליונה באימון על מנת להתקדם, להשתפר וכמובן ליהנות. חשוב להפוך את האימון לכיפי ומהנה, למצוא את הדברים שמעניין להתאמן עליהם וכמובן לחזק את הדברים שבהם אני חלש ומתקשה בהם. מומלץ למצוא “זמן ברזל” כלומר להתאמן על בסיס קבוע לפי שעה ויום וכך המחויבות גדולה יותר והתקדמות תהיה מורגשת.

בסיכומו של דבר להתאמן זה חשוב וכיף גדול.. אז יאללה אני זזתי להתאמן..

שתפו את העמוד

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598