לימוד תופים לילדים

יש רק דבר יותר כיף מלהיות ילד…

להיות ילד שלומד תופים. אז מתי באמת הגיל הנכון לילד להתחיל ללמוד תופים? לימוד תופים לילדים הוא אומנות בפני עצמה, יש שוני בין לימוד תופים לילדים לבין לימוד תופים למבוגרים. לדעתי לימוד תופים לילדים תלוי מאוד בילד עצמו וביכולתו האישית. בשיעור התופים הילד לומד לנגן בתופים אבל בנוסף לכך הוא לומד אחריות, רצינות, ריכוז, עמידה במשימות, מחוייבות. מעבר לכיף האדיר ולהנאה המרובה שבנגינה בתופים הילד הופך להיות מיוחד ושונה מחבריו בכך שהוא המתופף בכיתה, הילד מועצם ומרגיש ייחודיות. כשאשר נרשמים לחוג תופים אצלנו בבית הספר נפגשים פעם בשבוע לשיעורים של 45 דקות או חצי שעה. כיוון שהשיעורים הם פרטיים ההתקדמות מאוד תלויה בתלמיד עצמו והמורה מתקדם בהדרגתיות ובאטיות לפי יכולתו של התלמיד.

אז מהו הגיל המתאים לילד להתחיל ללמוד תופים?

רמת הריכוז, חוש קצב, יכולת קאורדינטיבית הן יכולות שונות מילד לילד ואינן תלויות באופן ישיר בגילו של הילד. יש ילדים בגיל חמש וחצי עם יכולות ריכוז גבוה ויש ילדים בגיל תשע שלא מצליחים להתרכז כלל.

לדעתי זה מאוד תלוי בילד אך ללא ספק גיל 6 הוא הגיל הצעיר ביותר שניתן ללמוד לתופף בתופים. אצלנו בבית הספר תמיד אנחנו מזמינים את הילד לפגישת היכרות עם המורה וכך ניתן להתרשם מהילד ומהיכולות שלו ואז להחליט יחד עם ההורים את המשך דרכו..

שתפו את העמוד

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598