שיעורי תופים בוידאו למתקדמים 6 בנושאים חשובים מאוד למתופפים. בשיעורי תופים הבאים נלמד מעברים מגניבים למתופפים מתקדמים. מומלץ לראות את שיעורי התופים עד הסוף.

שי פסטרנק בית הספר לתופים – מתמחים בשיעורי תופים בתל אביב. צוות המורים המנוסה מעביר שיעורי תופים פרטיים בכל הרמות מגיל 6 ומעלה. אנחנו עושים הכל בחיוך, כייף ואהבה גדולה.

לקביעת פגישת הכרות התקשרו: 050-3556598 או צרו קשר באתר.

מעברים למתקדמים 1

שיעור תופים בוידאו זה עוסק במעברים למתקדמים. בשיעור נלמד לנגן מעבר בשילוב הבייסדראם, חלוקת הקצב היא חלקי 16 והמשקל הוא 4/4. המעבר מורכב משתי מכות בידיים ומכה אחת עם הבייסדראם ברצף וברבע הרביעי ארבע מכות עם הידיים. אחרי תירגול של הקאורדינציה של סדר הידיים ניתן לנגן את המעבר על התופים השונים. מומלץ להתאמן לאט, עם מטרונום וכדאי להיות מסוגלים לספור רבעים בקול רם.

מעברים למתקדמים 2

שיעור תופים בוידאו זה עוסק במעברים למתקדמים. בשיעור נלמד לנגן מעבר בשילוב הבייסדראם והקראש, חלוקת הקצב היא חלקי 16 והמשקל הוא 4/4. המעבר מורכב ממכות בידיים ומכה הבייסדראם יחד עם קראש ברצף. אחרי תירגול של הקאורדינציה של סדר הידיים ניתן לנגן את המעבר על התופים השונים. מומלץ להתאמן לאט, עם מטרונום וכדאי להיות מסוגלים לספור רבעים בקול רם.

מעברים למתקדמים 3

שיעור תופים בוידאו זה עוסק במעברים למתקדמים. בשיעור נלמד לנגן מעבר בשילוב הבייסדראם, חלוקת הקצב היא חלקי 16 והמשקל הוא 4/4. המעבר מורכב מ”פלאם” עם הידיים ושתי מכות עם הבייסדראם ברצף וברבע הרביעי ארבע מכות עם הידיים. אחרי תירגול של הקאורדינציה של סדר הידיים ניתן לנגן את המעבר על התופים השונים. מומלץ להתאמן לאט, עם מטרונום וכדאי להיות מסוגלים לספור רבעים בקול רם.

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598