שיעור חוויה בתופים

בשנים האחרונות הולך וגדל הרצון של אנשים ללמוד לתופף או אפילו לחוות פעם אחת שיעור נגינה בתופים.

בעולם העמוס והמטורף שבו אנו חיים מומלץ לקחת הפסקה קצרה ולנסות להיכנס לעולם הכיפי ביותר, עולם התופים והמוזיקה. לכן פיתחתי את שיעור תופים במתנה, אני קראתי לו שיעור חוויה בתופים כיוון שזה באמת חוויה גדולה לתופף בתופים. מתנה מקורית שכל אחד ישמח לקבל.

כאשר שואלים אותי במה אני עובד?

אז אני עונה.. אני לא עובד.. אני מתופף ומורה לתופים!! אני לא משתמש במונח “עובד” כי אני לא מרגיש כך.

נראה שהחלום של כל אחד זה להתיישב מול התופים ופשוט לנגן חזק ולהשתחרר. את שיעור החוויה בתופים או שיעור הפתעה בתופים אנחנו מקיימים כבר המון שנים. הצלחנו לבנות שיעור ממצה, כיפי, חוויתי, מהנה ופשוט מגניב. לתלמידים שבאים לשיעור תופים במתנה יש רק מכנה משותף אחד והוא אהבה ורצון לתופף.

השיעור נערך בסטודיו מקצועי ומאובזר שנותן אווירה מדהימה ומיוחדת. מהלך שיעור החוויה בתופים הוא מיוחד, מובנה ומתאים במיוחד לתלמידים שמעולם לא תופפו ושאין להם ניסיון ורקע בתופים. את השיעור אנו מתאימים לפי היכולות והתפיסה של התלמיד, כך שאם יש תלמיד שיש לו יכולת גבוה אנו משנים קצת את מהלך השיעור ומתקדמים איתו על פי יכולתו, ואם התלמיד מתקשה אנו מתאימים את רמת השיעור אליו. שיעור הפתעה בתופים הוא מתנה מושלמת עבור כל מי שאוהב תופים. בדרך כלל שיעור החוויה בתופים נקנה כשיעור תופים במתנה עבור כל מי שרוצה. אחרי אלפי שיעורים כאלה פתחנו את השיעור המושלם. שיעור חוויה מגשים חלומות, כיפי, מהנה ובעיקר משאיר חיוך גדול למשך שבוע לפחות…  (-:

שתפו את העמוד

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598