מערכת תופים לילדים

מערכת תופים לילדים

מערכת תופים לילדים, האם כדאי לרכוש? זאת המחשבה הראשונה שעולה לראש של ההורים, כאשר הילד או הילדה שלהם חושבים על לימוד תופים. בשנים האחרונות הולך וגובר הרצון של ילדים ללמוד תופים, והאמת בצדק.. תופים זה הכלי הכי כיף בעולם!!! אבל, איזה מערכת תופים לילדים מתאימה לילד שרק התחיל ללמוד תופים? האם כדאי לרכוש מערכת תופים לילדים כבר בהתחלה? היום נסביר על מערכת תופים לילדים ועל מה הכי מתאים ונכון.

מהי מערכת תופים לילדים?

קודם כל, חשוב להדגיש שישנם שני סוגי מערכות תופים. מערכת תופים אקוסטית (מערכת תופים “רגילה”) ומערכת תופים אלקטרונית (מערכת דיגיטלית). שני סוגים אלה יכולים להתאים לילדים באותה מידה. רוב התלמידים היום רוכשים מערכת תופים אלקטרונית מסיבות אחרות. לחצו כאן לקריאת מאמר על ההבדלים בין שני סוגי המערכות.

מערכת תופים לילדים צריכה להתאים לילדים בכמה אופנים:

  • מערכת קטנת מימדים כך שתוכל להתאים לגבוה התלמיד
  • ניתנת להתאמה לפי גודלו של הילד
  • פשוטה וקלה לתפעול
  • ניתן לנגן בקלות על כל תוף ללא צורך לקום מהכיסא

יש מערכת תופים המותאמת לילדים קטנים  בגילאי שנתיים עד חמש. זוהי מערכת אקוסטית ממש קטנה ומצורף לה כיסא קטן המותאם לגובה המערכת. וכמובן יש מערכת תופים אלקטרונית קטנה המתאימה לילדים גדולים יותר בגילאי חמש עד שמונה. יש מגוון חברות ודגמים המותאמים לילדים.

מערכת תופים אקוסטית לילדים

מערכת תופים אלקטרונית לילדים

איך מנגנים על מערכת תופים לילדים?

אופן הנגינה על מערכת תופים לילדים זהה לנגינה כמו על כל מערכת תופים. למעשה אין הבדל מהותי בין המערכות למעא גודלן שיכול להתאים לנגינה של ילד קטן ממדים.

רכישת מערכת תופים לילדים

אצלנו בחנות אונליין וגם בחנות במרכז שוסטר ניתן להשיג מערכות תופים לילדים. כמובן תקבלו מאיתנו את הייעוץ והעזרה המקצועית לגבי בחירת מערכת התופים המתאימה והנכונה עבור ילדכם. עם המון שנים של ניסיון  בלימוד תופים לילדים יש לנו את הכלים הנכונים להמליץ לכם בדיוק מה שאתם צריכים.

ד”א…. לעיתים אנחנו ממליצים לא לקנות אלא לחכות עוד קצת שהילד יגדל וזה יהיה יותר נכון עבורו!!

לסיכום… יש מערכות תופים מותאמות יותר לילדים ויש מערכות רגילות שיכולות להתאים לילדים. עצת הזהב שלי היא, פשוט לקחת את הילד לחנות ולתת לו לנגן על המערכת על מנת שיראה אם נוח לו או לא. בסופו של דבר הכי חשוז זה שהילד יהנה בנגינה ויהיה לו קל ונוח על מנת שירצה לתופף ולהתמיד בנגינת התופים.

שתפו את העמוד

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598