קניית מערכת תופים אלקטרונית

כיום קניית מערכת תופים אלקטרונית היא הבחירה של מרבית תלמידי התופים. בשנים האחרונות גדל הביקוש למערכות אלקטרוניות לעומת מערכת תופים אקוסטיות.

ללא ספק שקיים שוני גדול בין מערכת תופים אלקטרונית לבין מערכת תופים אקוסטית, ניתן לקרוא מאמר נוסף שלי בנושא זה.

חלק גדול מהתלמידים בבית הספר שלנו רוכשים מערכות תופים אלקטרונית, ומורי בית הספר בהחלט ממליצים לקנות מערכת תופים אלקטרונית במידה ואין אפשרות לקנות מערכת תופים אקוסטית.

אז מה הם האלמנטים החשובים  בקניית מערכת תופים אלקטרונית?

קודם כל חשוב שנבין, כמו בהרבה מוצרים המחיר כן קובע. כלומר מערכות יקרות באופן כללי טובות יותר ונותנת חווית נגינה טובה יותר. מחירי מערכות התופים נע בין 1500 לעשרות אלפי שקלים.

אנסה לסדר את המערכות האלקטרוניות לפי קטגוריה של עלות:

מערכות זולות:

מחירן עד 2000 – 2500 ש”ח.מערכות תופים אלקטורנית מסוג זה הן פשוטות יותר מבחינת המודול של המערכת, כלומר ה”מוח” שממנו יוצאים כל הסאונדים והצלילים הוא פחות מתוחכם, ולכן יש מעט מאוד סוגי סאונד של מערכות תופים שונות וגם איכות הצליל היא יחסית נמוכה. הפדים עליהם מתופפים עשויים מחומר זול יותר ולכן תחושת הנגינה היא פחות אמיתית. הפדים קטנים יותר, ואיכות החומר נחותה ולכן יש אפשרות שהפד יתקלקל או יתקלף. נגינה עם הרגליים על הפדאלים לא נוחה וההי הט לא ממש דומה להי הט של מערכת אקוסטית. מערכות אלה מתאימות לתלמידים מתחילים שלא מעוניינים להשקיע סכום כסף גדול  ושרוצים להתאמן בבית אך לא בטוחים שימשיכו ללמוד בעתיד.

מערכות ביניים:

מחירן מ 2500 ועד 6500 ש”ח. למערכות אלקטרונית כאלה יש כבר איכות גבוה יותר. המודול של מערכות כאלה הוא איכותי יותר, יש סאונדים וצלילים טובים יותר של מערכות אלקטרונית, וקיים מבחר גדול של אפשרויות סאונד והקלטה. הפדים עליהם מתופפים  איכותיים יותר, ורוב המערכת היא בגודל נוח כך שניתן לנגן בכיף. חווית הנגינה על מערכת כזאת היא טובה יותר והופכת את התרגול והנגינה לתענוג. מערכת כזאת מתאימה לתלמידי תופים מתקדמים שיודעים שהם ימשיכו ללמוד ולנגן המון שנים, חלק גדול מהתלמידים קונים ומשקיעים במערכות מסוג זה.

מערכות יקרות:

מחירן מתחיל ב 7000 עד 30000 ש”ח. למערכות אלקטרונית מסוג זה יש כבר את הכל. המודול של המערכות האלה מתקדם מאוד ויש המון אפשרויות סאונד וצלילים מדהימים, מאות צלילים של מערכות תופים ומאות פלייבקים ואפשרויות נגינה. אפשרויות הקלטה גבוהות ויכולות סאונד מעולות. הפדים הם גדולים, באיכות גבוה ויש חווית נגינה אולטימטיבית. מערכת אלטקרונית מסוג זה מתאימה לתלמידים מתקדמים מאוד ולמתופפים שרוצים להשקיע ולהרגיש הכי קרוב למערכת תופים אקוסטית בזמן נגינה על מערכת תופים אלקטרונית.

לסיכומו של עיניין לכל תלמיד יש את האפשרות שלו ואין מערכת אחת שמתאימה לכולם.  במידה ויש לכם שאלות נוספות תרגישו חופשי ליצור קשר.

שתפו את העמוד

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598