מבצע!

מערכת תופים אלקטרונית Aroma TDX15S

מערכת קטנה | תחושה מקצועית ה- TDX-15S נחשבת לאחת המערכות הטובות, פשוטות ונוחות מאוד לתפעול עבור המתופף המתחיל. ניתנת להרכבה בקלות, אין צורך בידע טכני או ביכולת מיוחדת על מנת לחבר את חלקי המערכת. המערכת קטנה ואינה גוזלת מקום בחדר. ניתן לקפל את המערכת בקלות כאשר לא מנגנים עליה. המערכת מגיעה עם 12 סאונדים איכותיים, צ’וק במצילה, רגישות פדים המאפשרת נגינה בדינמיקה, תגובתיות מעולה וחווית נגינה גבוהה. המערכת מספקת חווית נגינה מעולה ומתאימה מאוד לכל מי שרוצה להכנס לעולם הנגינה בתופים בלי לעשות רעש לשכנים.

אחריות: שנה

2,190

במלאי

תיאור

מערכת תופים אלקטרונית TDX-15S של חברת Aroma

 

ה- TDX-15S נחשבת למערכות מעולה במחיר טוב. ה- TDX-15S מגיע עם כל מה שצריך על מנת להתחיל לנגן מיד. גשר תליה עשוי אלומיניום חזק וקל משקל בעובי סטנדרטי המאפשר עגינה בקלות של כל אביזרי התופים . למערכת TDX-15S יש 12 מערכות תופים וסאונד איכותי, צ’וק במצילה, רגישות פדים המאפשרת נגינה בדינמיקה שונה, תגובתיות מעולה וחווית נגינה מדהימה. למוזיקאי המקצועי מציעה המערכת דגימות מידי באיכות גבוהה ואפשרות חיבור להגברה כמו המגבר הנייד של חברת Aroma, נגינה על במות או בחדרי חזרות. שהמערכת מקופלת היא יכולה בקלות להיכנס לתא מטען ממוצע וניתנת לשינוע בקלות.

יתרון גדול ל TDX-15S הוא השקט הסביבתי שהיא מעניקה. בעזרת שטיח יעודי הניתן לרכישה בנפרד המערכת מבודדת משאר הסביבה ומאפשרת נגינה כמעט בכל שעה. עוד יתרון מובהק של המערכת היא אפשרות שילובה בכיתות לימוד מרובות משתתפים בה כל משתף מאזין לעצמו באוזניות והמורה עובר בין התלמידים ותומך בהם. דרך זו מאפשרת יישום של שיטות לימוד ייחודיות ומתקדמות ויחד עם זאת מהנות ומעשירות.

 

 

מידע נוסף

משקל15 ק"ג
נתונים נוספים

מגיע עם כל העזרים סט שלם סנר, מצילות, טמטמים, פדאל בייס דראם גשר אלומיניום צלילים מגוונים סנר עשוי מ"מאש" (רשת) טכנולוגיית פדים שקטה

מודולים

מודול סנר אחד + שלושה מודולים לטמטמים ומודול בייס דראם

מצילות

היהט, קראש ורייד

פאדלים

בייס דראם עם מודול וביטר להרגשה ראליסטית, היהט

דגימות

מבחר של 12 מערכות רוק, פופ, מטאל, ג׳אז, בלוז ועוד

מטרונום

צלילי מטרונום שונים

מסך

LCD מואר לראות טובה בתנאי תאורה נמוכה

כניסות ליין

AUX בחיבור PL קטן 3.35 מ״מ לחיבור נגן מדייה

יציאות

יציאת אוזניות, יציאת למגבר

מידי

דרך USB

ממדים

סנר מאש 8", פדים 8", מצילות 10"

משקל

15 קילו

שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשר גם בטלפון 050-3556598